Saturday, April 29, 2006

Computer love















I have been neglecting this blog for a while, since the "erasing-by-mistake-the-blog-on-my-server" incident. So I feel now i have to give my few readers some love. I've been able to put back most of the mp3s and images in place, but I am still missing a few, so those ones will have to stay in our memories. But I learnt my lesson and everything is backed up from now on.

For the love part, I am throwing here a massive 20mb - 14min epic disco track. The obscure outfit name is Computer, I dare you to google them. The project is emerging from France (of course) and the tracks are credited to J.F. Porry and G. Sals who are known for scoring a lot Saturday morning cartoon in France (french versions for My Little Poney, Carebears, Smurfs, Goldorak, etc.). Which makes me think that it's Saturday morning now, and I should not be sitting in front of my computer. Here's the neverending track.

Computer - Nobody Loves A Computer Because A Computer Does Not Dance

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yé. le retour de l'éducation musicale avec Monsieur Alex. Effectivement, le samedi matin il faut écouter les comics et manger des crêpes...

14:06  
Anonymous Anonymous said...

J'ai vu un ordinateur qui danse dans un vidéo éducatif des années 80 et j'en suis encore troublée

11:02  
Anonymous Anonymous said...

Quel titre !!!
À lui tout seul, il réussit déjà à faire remuer les zygomatiques ! ;-)

Mon Mac en sautille de joie et danse la Java (script ?) ... :-p (et moi aussi)

08:15  
Anonymous Anonymous said...

ah i just found this blog, such awesome songs, thanks!

16:58  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

15:25  
Anonymous Anonymous said...

Ravis de decouvrir ce blog.

Une petite info sileuplait, sur le myspace de flaky disco, d'ou provient le son "let's make love..."?

Merci d'avance :)

SPENCER

17:12  
Blogger Nicolas Van Peteghem said...

putain c'est le meme gars qui a composé "hélène je m'appelle hélène" hahahahahaha j'en peux plus! c'est trop!

18:30  

Post a Comment

<< Home